Визначення
|
Загальний термін проходження – з дня отримання справи чи матеріалу до дня постановлення судового рішення. Даний показник стосується справ та матеріалів, що перебувають в провадженні та в процесі розгляду питання про відкриття провадження на перший та на останній день звітного періоду, а не за увесь звітний період. Дані на останній день поточного звітного періоду дорівнюють даним на перший день наступного звітного періоду.
Кількість - актуальне число, яке завжди доступне в автоматизованій системі діловодства.
Відсоток обчислюється як кількість справ, в яких загальний термін проходження триває понад один рік поділена на загальну кількість справ, що перебувають в провадженні та в процесі розгляду питання про відкриття провадження на останній день звітного періоду
|
Одиниця виміру
|
Ціле число та відсоток
|
Призначення показника
|
Один із базових показників, що сигналізує про затримки у розгляді судових справ понад допустимий (розумний) час
|
Метод збору інформації
|
Статистичні дані
|
Періодичність збору інформації
|
Дані постійно доступні. Аналіз даних – за місяць або квартал (в межах окремого суду), один раз на рік (в межах суду та всієї судової системи)
|
Визначення
|
Обчислюється за формулою, рекомендованою Європейською комісією з питань ефективності правосуддя (ЄКЕП): кількість розглянутих справ та матеріалів за звітний період поділена на кількість нових справ та матеріалів, що надійшли за звітний період та помножена на 100 відсотків. Якщо коефіцієнт більше, ніж 100%, це означає, що залишок нерозглянутих справ зменшується. Якщо, відповідно, цей показник нижчий, ніж 100%, то залишок нерозглянутих справ збільшується
|
Одиниця виміру
|
Відсоток
|
Призначення показника
|
Показник застосовується для вимірювання ефективності роботи суду з розгляду справ:
ü значення показника більше 100% свідчить про те, що в даний звітний період залишок нерозглянутих справ скорочується;
ü значення показника 100% свідчить про те, що в даний звітний період залишок нерозглянутих справ не змінюється;
ü значення показника менше 100% свідчить про те, що в даний звітний період залишок нерозглянутих справ збільшується.
Один із доцільних і об’єктивних показників, який дає можливість оцінити, наскільки успішно суд працює над розглядом справ. Це один з основних показників, рекомендований Європейською комісією з питань ефективності правосуддя (ЄКЕП)
|
Метод збору інформації
|
Проста калькуляція на основі судової статистики
|
Періодичність збору інформації
|
Один раз на місяць, квартал (в межах суду); півріччя, рік (в межах суду та в межах всієї судової системи).
|
Визначення
|
Цей показник свідчить про продуктивність розгляду справ.
Обчислюється як кількість розглянутих за звітний період справ, поділена на кількість суддів, що працювали в суді протягом звітного періоду.
|
Одиниця виміру
|
Кількість справ
|
Призначення показника
|
Показник свідчить про ефективність роботи суду з розгляду справ порівняно із середнім навантаженням на одного суддю
|
Метод збору інформації
|
Проста калькуляція на основі даних автоматизованої системи діловодства
|
Періодичність збору інформації
|
Один раз на місяць, квартал (в межах суду); півріччя, рік (в межах суду та в межах всієї судової системи).
|
Визначення
|
Обчислюється як кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в звітний період поділена на кількість суддів, що працювали в суді протягом звітного періоду.
|
Одиниця виміру
|
Кількість справ
|
Призначення показника
|
Показник свідчить про ефективність роботи суду з розгляду справ порівняно із середнім (мінімальним та максимальним) навантаженням на одного суддю
|
Метод збору інформації
|
Проста калькуляція на основі даних автоматизованої системи діловодства
|
Періодичність збору інформації
|
Один раз на місяць, квартал (в межах суду); півріччя, рік (в межах суду та в межах всієї судової системи).
|
Визначення
|
Обчислюється як середнє арифметичне загальної тривалості перебування справи в суді з дня її реєстрації до дня прийняття рішення. В міжнародній практиці цей показник вираховується на основі календарних днів, тобто як робочих, так і не робочих.
Оскільки цей показник передбачає врахування всіх справ, що розглядалися судом за звітний період, необхідною передумовою для вірного обчислення цього показника є коректне функціонування автоматизованої системи діловодства.
У випадку, якщо автоматизована система діловодства не може задовольнити вимоги по обчисленню цього показника, альтернативним методом є експертний огляд вибірки справ за звітний період.
|
Одиниця виміру
|
Кількість днів
|
Призначення показника
|
Дає можливість оцінити ефективність організації роботи суду щодо забезпечення оперативності розгляду судових справ, розумності часових меж розгляду справ судом. Також може знадобитися при запровадженні спеціалізації суддів за категорією справ та планування рівномірності навантаження на суддів
|
Метод збору інформації
|
Проста калькуляція на основі даних автоматизованої системи діловодства
|
Періодичність збору інформації
|
Один раз на рік (в межах суду та в межах всієї судової системи). Використання цього показника частіше, ніж раз на рік не є доцільним.
|
Визначення
|
Якісний показник. Показником є факт проведення опитування громадян-учасників судових проваджень, який засвідчується його базовим описом: методика опитування, виконавець опитування, кількість опитаних громадян та ін.
Об’єктом оцінювання є сприйняття роботи суду та якості послуг, які надаються судами, учасниками судових проваджень, що, в свою чергу, є складовою громадської довіри до суду.
|
Одиниця виміру
|
Не застосовується
|
Призначення показника
|
Дає можливість оцінити задоволеність роботою суду учасниками проваджень
|
Метод збору інформації
|
Опитування
|
Періодичність збору інформації
|
Періодичне проведення опитувань один раз на 3 роки
|
Визначення
|
Альтернативний або додатковий якісний показник.
Показником є факт публікації результатів опитування на веб-сторінці суду
|
Одиниця виміру
|
Не застосовується
|
Призначення показника
|
Висвітлення інформації щодо задоволеності роботою суду учасниками проваджень
|
Метод збору інформації
|
На основі опитування
|
Періодичність збору інформації
|
Періодичне проведення опитувань один раз на 3 роки
|
Примітка
|
В разі проведення опитування, його результати повинні бути обов’язково опубліковані на веб-сторінці суду
|
Визначення
|
Альтернативний або додатковий якісний показник.
Показником є:
· рівень задоволеності, що вимірюється за уніфікованою методологією (наприклад середня оцінка якості роботи суду за 5-бальною системою в картках громадянського звітування); або
· відсоток громадян, які оцінюють роботу суду на «добре» та «відмінно»
|
Одиниця виміру
|
Середня оцінка або відсоток.
|
Призначення показника
|
Висвітлення інформації щодо задоволеності роботою суду учасниками проваджень
|
Метод збору інформації
|
На основі опитування
|
Періодичність збору інформації
|
Періодичне проведення опитувань один раз на 3 роки
|
Примітка
|
В разі проведення опитування, його результати повинні бути обов’язково опубліковані на веб-сторінці суду
|
№
|
|
І півріччя 2015 року
|
І півріччя 2016 року
|
1.
|
Кількість суддів за штатним розписом
|
8
|
8
|
2.
|
Фактична кількість суддів
|
6
|
5
|
3.
|
Кількість працівників апарату суду за штатним розписом
|
26
|
28
|
4.
|
Фактична кількість працівників апарату суду
|
19
|
24
|
5.
|
Залишок нерозглянутих справ на 1-е число поточного звітного періоду (справ та матеріалів)
|
233
|
374
|
6.
|
Залишок нерозглянутих справ понад 1 рік на 1-е число поточного звітного періоду
|
2
|
8
|
7.
|
Кількість справ, що були в суді за станом на 1-е число поточного звітного періоду, але ще не пройшли реєстрації
|
-
|
-
|
8.
|
Кількість справ, що надійшли з 1-го числа поточного звітного періоду по останнє число поточного звітного періоду
|
2718
|
2079
|
9.
|
Розглянуто справ з 1-го числа поточного звітного періоду по останнє число поточного звітного періоду
|
2549
|
2098
|
10.
|
Залишок нерозглянутих справ на останнє число поточного звітного періоду (справ та матеріалів)
|
402
|
355
|
11.
|
Залишок нерозглянутих справ понад 1 рік на останнє число поточного звітного періоду
|
2
|
6
|
12.
|
Кількість справ, що були в суді за станом на останнє число поточного звітного періоду, але ще не пройшли реєстрації
|
-
|
-
|
13.
|
Кількість скасованих судових рішень
|
20
|
37
|
14.
|
Кількість змінених судових рішень
|
12
|
6
|
15.
|
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду
|
4
|
1
|
в т.ч. із них обґрунтованих
|
1
|
0
|
|
16.
|
Середня кількість справ та матеріалів, що перебували на розгляді в суді, на одного суддю
|
421,57
|
490,6
|
17.
|
Загальна кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів)
|
8512
|
8083
|
18.
|
Середня кількість вхідної документації (документів, справ, матеріалів) на одного працівника апарату суду (за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду)
|
608
|
621,8
|
19.
|
Кількість працівників апарату суду на одного суддю
|
4
|
4
|
20.
|
Відсоток розглянутих справ
|
93,7
|
85,52
|
21.
|
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю
|
364,14
|
419,6
|
22.
|
Відсоток скасованих судових рішень
|
0,78
|
1,8
|
23.
|
Кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв’язку
|
132
|
172
|
24.
|
Кількість викликів осіб до суду з використанням SMS-повідомлень
|
2040
|
6202
|
25.
|
Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавства та рішень ради суддів загальних судів щодо веб-сторінки суду
|
+
|
+
|
26.
|
Результати опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати цього опитування
|
93,5%
01.09.2014 -05.09.2014 року
|
86,0%
листопад-грудень 2015
|
Вимір якості
|
Ранг
|
Місце
|
Доступність суду
|
4,1
|
1
|
Дотримання термінів судового розгляду
|
3,8
|
2
|
Зручність та комфортність перебування у суді
|
3,7
|
3
|
Сприйняття роботи судді
|
3,4
|
4
|
Сприйняття роботи працівників апарату суду
|
3,3
|
5
|
Повнота та ясність інформації
|
2,7
|
6
|