Уряд визначив умови оплати праці у 2016 році працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, зокрема, визначено схему посадових окладів та критерії визначення переліку таких посад.
Відповідні оклади визначені постановою Кабміну від 6 квітня 2016 р. №268 “Про умови оплати праці працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування, у 2016 році”. Схема окладів передбачає суми від 1 723 грн. для експедиторів судів та прокуратури, операторів комп'ютерного набору тощо до 3 620 грн. для начальників відділів у складу департаментів (повна схема окладів за посиланням). Зауважимо, в переліку також є така посада як працівник приймальні судів, оклад якому по Україні визначено у розмірі 1 936 грн.
Постановою також передбачено, що керівники держслужби мають право у межах затвердженого фонду оплати праці установлювати надбавку за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи — до 50 % посадового окладу, доплату за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника у розмірі до 50 % посадового окладу такого відсутнього працівника.
Також передбачається право керівника здійснювати преміювання працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного органу, утвореного у розмірі 20 % загального фонду посадових окладів за рік та економії фонду оплати праці.
Окрім того, Кабмін постановою від 6 квітня №271 затвердив критерії визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування. Обидві згадані постанови набирають чинності одночасно з Законом про державну службу, тобто з 1 травня цього року.
На основі цих критеріїв держоргани повинні розробити та подати Національному агентству з питань державної служби для затвердження переліки посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.
Відповідними критеріями визначення переліку посад працівників держорганів, які виконують функції з обслуговування, є зміст і характер виконуваної ними роботи, що в переважній більшості не передбачає здійснення повноважень, безпосередньо пов’язаних з виконанням завдань і функцій, визначених ч.1 ст. 1 Закону “Про державну службу”, а також роботи, що пов’язана із забезпеченням належних умов функціонування держоргану, а саме:
комплексним обслуговуванням і ремонтом будинків, реставраційними та будівельно-монтажними роботами;
документальним забезпеченням та діловодством (крім працівників, які опрацьовують документи з обмеженим доступом);
комп’ютерним забезпеченням та впровадженням інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить адміністрування загальнодержавних реєстрів та баз даних, а також забезпечення захисту інформації);
виконанням функцій секретаря і стенографіста, комп’ютерним набором тексту, роботою з копіювальною та розмножувальною технікою, записом і опрацюванням цифрових даних;
веденням архіву та виконанням функцій з бібліотечного обслуговування;
матеріально-технічним та господарським забезпеченням.
Повідомлення видання «Закон і Бізнес» http://zib.com.ua/ua/123024-kabmin_viznachiv_okladi_okremih_pracivnikiv_derzhorganiv.html